Հաշվետվություն

Սովորողի բլոգի հղում՝ Մեղրունի Գալե

 էլ․ հասցե՝  g-meghruni@mskh.am

Ներկայացրեք բլոգի բաժինները։

Անգլերեն, 

Մայրենի,

Մաթեմատիկա,

Հորինուկ,

Ես և շրջակա աշխարհը,

Ուսումնական արձակուրդ,

Ամանոր,

 Ճամփորդություն,

Գրեք, թե դրանցից յուրաքանչյուրում սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր քանի նյութ եք դրել։ 57

Բլոգում կարողանում եմ /յուրաքանչյուրի դիմաց հղումով մեկական օրինակ դրեք ձեր բլոգից/

Առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ ընտրությամբ գործունեության եք հաճախում։

Մաթեմատիկ

Գրեք, թե 4 ամսվա ընթացքում ի՞նչ հաջողություն ունեք ձեր ընտրած գործունեությունից։

Ֆուտբոլ

Բարձունքի հաղթահարման ի՞նչ ճամփորդության եք մասնակցել։
Թեժառույք եմ բարձրացել։
Հրաճդանի կիրճ

Դրեք բարձունքի հաղթահարման ճամփորդության մասին պատմող ձեր բլոգում հրապարկված նյութը։

Թեժառույք Վանք

Առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ երգեր, պարեր եք սովորել։ 
Երգեր- Ծաղրածուն և ծաղրաՁուն, Խուտուտ, Ճուտն ու կճուճը

Պարեր- Կարնո քոչարի, Շորոր

Դասարանական նախագծերից որո՞նց եք մասնակցել։

Կոմիտասյան օրեր

Սեբաստացու օրեր

Թթուդրիկ

Ամանոր 

Մասնակցություն ֆլեշմոբերին /ընտրեք պատասխաններից մեկը/

Յուրաքանչյուր ամիս մասնակցում եմ բոլոր առարկաների ֆլեշմոբերին

Յուրաքանչյուր ամիս մասնակցում եմ, բայց ոչ բոլոր առարկաների ֆլեշմոբերին

Ֆլեշմոբերին մասնակցում եմ երբեմն

Այլ պատասխան

 Ուսումնական հաջողություններ /ներկայացրեք թե 3-րդ դասարանի առաջին ուսումնական շրջանում ինչ հաջողություններ ունեք/

Ես սկսել եմ ավելի լավ ընթերցել

Ուսումնական բացթողումներ /ներկայացրեք թե 3-րդ դասարանի առաջին ուսումնական շրջանում ինչ անհաջողություններ ունեք/

0

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով